onsdag 30 april 2014

AVTRYCK.

Hemkommen från Malmötrippen och mer inspirerad än någonsin. Vilken stad, vilka människor, det lämnade verkligen ett stort avtryck i hjärtat. Ett avbrott från vardagen och jag hade inte kunnat haft det bättre. Resan satte - som för det mesta - igång funderingar, längtan och drömmar och jag välkomnar framtiden med öppna armar. Jag känner mig glad och fylld med energi. Kan inte tacka dig nog, Manuela.

Tacksam att vara hemma igen hos min (något) gnälliga dam efter ca en vecka på olika håll. Tid ifrån varandra gjorde sitt och snart firar vi två år tillsammans, jag och min lilla Freja! ❤️  Tänk vad tiden springer!


Emma

1 kommentar:

  1. Vad fin du är och vilken söt hund!!
    Jag läser alltid din blogg men har aldrig lämnat några spår efter mig men nu gör jag det så här lite i smyg :-)
    Fortsätt vara den du är.

    Kram

    Maria

    SvaraRadera