måndag 14 november 2011

VAD BRA ATT DET ÄR OKEJ ATT KÄNNA.

BITTER & LESS.

Här sitter vi, jag och mamma med en varsin laptop, mitt emot varandra. Utan ord men med tusen tankar i huvudet. Vi ringer och ringer, tjatar på alla möjliga olika människor inom sjukvården. Vi vet inte vem vi ska vända oss till och vi blir slussade fram och tillbaka. Den ena säger en sak, den andra säger en annan - men ingen vet eller kan säga nåt. Vi skulle få besked efter operationen inom 1-10 dagar, "räkna med 14". Well, jag opererades den 24 oktober och vad har vi för datum idag.. 14 november. Vi har fortfarande inte fått nåt besked, en kallelse för möte ligger inte ens i min postlåda.

Jaa, jag försöker vara positiv, men så lätt är det inte just nu. Sveriges sjukvård är under all kritik.
Jävla cykelverkstad.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar