fredag 18 november 2011

INSIKTER.

Vaknade tidigt imorse och hade frukostdate med brorsan och mamma. Mycket mysigt, det blev en underbar start på min fredag! Snoozade nån timme när de åkt på jobb och skola, sen gick jag upp. Sjukt småseg efter torsdagens bravader så snart ska jag lägga mig. Vet inte vart den här dagen tagit vägen, har suttit i telen typ halva dan. Riktigt bra telefonsamtal dock, åker till Uppsala på måndag och får troligtvis reda på någonting vad som komma skall. Finally.

Vad konstigt det känns att sitta och titta på kort när jag har långt hår. Känns som att det var åratals sen dess. Har vant mig så snabbt med kort hår, antar att det är väldigt bra. Jag har insett så mycket sen jag "togs bort" från min vanliga vardag. Det är stört att man måste kliva åt sidan för att inse vissa saker. Jag borde skaffa en ny FB...herregud. Det finns mycket minnen där, men också så otroligt mycket som jag inte kan förknippa mig med idag. Mycket av det är inte jag längre - det var jag.

För övrigt känner jag mig fjäderlätt just nu, så jävla glad!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar