fredag 25 november 2011

FREDAG. IGEN.

Vilken skön dag. Mamma knackade på dörren strax innan 14 idag, då undrade hon om jag levde. Haha, helt sjukt att jag kunde sova så länge men det behövdes väl. Vi begav oss ner på stan och gjorde lite ärenden, hysterin var total på ICA Maxi. Mamma sprang runt som en flipperkula som vanligt där inne. Jag skulle ringa massa samtal och vara flitig men inget av det blev av. Hann inte ringa nån jag ville, dagen sprang ifrån mig. Det fick bli fredagsmys framför TVn med m&j i vanlig ordning. Känns det kanske igen nu?

Jag har skrattat hela dagen idag, det är jag väldigt glad för. Alla glada stunder är stunder jag kommer hugga mig fast i. Ni underbara människor som får mig att skratta, er kommer jag aldrig släppa. Nu ska skiten bort och allt det positiva in!

Muñeca Sistem feat Notch - Here comes the rain.


Inget kommer få mig att sitta still. Ever.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar