onsdag 23 november 2011

BESKED.

Det kändes som att jag fick tillbaka en del av mitt liv idag. En del av mig själv.
Det har varit ännu en lång dag fylld av skratt och tårar. Tänk att de ligger så nära varandra egentligen. Det blev ett hjärtekrossande besked och ändå känner jag mig så lycklig. Det är en konstig känsla. Idag är verkligen beviset på att väntan på domen är värre än självaste domen. Det spelar ingen roll, ovissheten är psykisk terror. Hellre att veta, för då vet man i alla fall. Nu vet jag vad jag har för alternativ och vad jag kommer få jobba med.

Kära vänner, jag har en hel del uppdateringar...men det känns helt fel att sitta här och säga allt rakt ut. Det är invecklat. Jag fick i alla fall träffa min läkare idag. Vi pratade igenom min situation och sen fick jag åka hem. Nu är jag hemma på "betänketid" och har ett stort beslut att ta. Jag ska berätta men vill ta det mer personligen. Du får mer än gärna ringa eller maila om du vill, annars hör jag av mig inom kort! :)

Nu ska jag krypa ner i MIN säng. Fyfan så underbart!

/E

1 kommentar:

  1. Oj oj vännen. Du beskriver det väldigt bra, är det samma som du mailade i tisdags som gäller nu? Vill alltid ha uppdatering, när du orkar förstås! Tänker på dig många gånger om dagen. Kram

    SvaraRadera